Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Maak een account voor meer onderwerpen.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 #1 Kamer van de week

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Trevar
Beheerder
Beheerder
avatar


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 26-07-10
Woonplaats : NH

#1 Kamer van de week Empty
BerichtOnderwerp: #1 Kamer van de week   #1 Kamer van de week I_icon_minitimewo jul 28, 2010 6:36 pm

We hebben werk voor je!

Halloa hobbers.

We beginnen maar meteen met het onderwerp, het onderwerp van deze week is Kleur.

Deze competitie is voor jou gemaakt zodat je je creativiteit kan laten zien en kan toepassen. Ik raad je aan om een kamer te maken die meer dan 36 hokjes heeft. Het maakt niet uit of je kamer open of dicht zit, want ik kan er altijd naar binnen. Ik raad je wel aan om er een slot op te zetten, zodat niemand kan kijken wat jij van plan bent. Zo kan niemand jouw idee stelen.




Zodra je klaar bent uw kamer stuur ons dan een e-mail met de kamernaam en je Hobbs naam met het onderwerp KVDW. Het e-mail adres is 'hobbscompetitie@live.nl'.



Prijzen

De prijs voor de winnaar van de competitie is 5000 cr, een KVDW badge, en een zeldzame meubel.



Alle inzendingen op dinsdag worden automatisch verwijderd!

- Lies

ps. Ik heb ook nog een voorbeeldje gemaakt, zoek op in de navigator Lies en dan de kamer Groen, zoals gras. De kamer gaat vanmiddag pas open!






Terug naar boven Ga naar beneden
Maik
Beheerder
Beheerder
Maik


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 28-07-10

#1 Kamer van de week Empty
BerichtOnderwerp: -   #1 Kamer van de week I_icon_minitimewo jul 28, 2010 7:59 pm

Ik doe mee Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
#1 Kamer van de week
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van de week?!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Nieuws :: Hobbs Nieuws-
Ga naar: