Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Maak een account voor meer onderwerpen.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kamer van de week?!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Trevar
Beheerder
Beheerder
avatar


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 26-07-10
Woonplaats : NH

Kamer van de week?! Empty
BerichtOnderwerp: Kamer van de week?!   Kamer van de week?! I_icon_minitimedi jul 27, 2010 7:37 pm

Lees snel meer!

Iedereen weet wel dat er mooie kamers worden gemaakt & Hobbs-hotel heeft de beste kamer bouwers, daarom heb ik besloten omm de kamer van de week in te voeren. Het is al een paar keer georganiseerd, maar vanaf nu is er elke week weer een nieuw thema!

Ik zal elke woensdag het onderwerp bekend maken en de winnaar van de vorige kamer van de week. Om de tijd te hebben om alle kamers te bekijken heb ik besloten dat de deelnemende kamers tot uiterlijk maandag opgegeven kunnen worden. Alle inzendingen die ik dinsdag krijg worden automatisch gedelete!



Meer informatie zal bij het bekend maken van het thema van deze week worden gegeven.



- Lies
Terug naar boven Ga naar beneden
TakeDown
Nieuwsreporter
TakeDown


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 30-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Grunn du geakste! -050- FtW.

Kamer van de week?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van de week?!   Kamer van de week?! I_icon_minitimevr jul 30, 2010 3:24 pm

leuk! dit was er vroeger ook al, was wel lachen, maar moeten ze het dan hier posten of ze mee willen doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van de week?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» #1 Kamer van de week

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Nieuws :: Hobbs Nieuws-
Ga naar: